Bilkom Güvencesiyle Destek Hizmetleri

Bilkom Güvencesi

Bilkom Güvencesi, bir Bilkom ürününün satın alınmasına yönelik karar sürecinden başlayarak; satın alma, kurulum, kullanım, geliştirme, yeniden satın alma adımlarının tümünü kapsayan ‘birlikte yürüme vaadi’ni ifade ediyor.

Bilkom, uzun yıllara dayanan bilgi ve deneyim birikimiyle tedarik ettiği her ürünün arkasında güvenle duruyor.

Bilkom’un İletişim Merkezinden hafta içi her gün 09:00 -18:00 saatleri arasında hizmet alabilir; destek@bilkom.com.tr adresinden veya +90 216 909 25 56 no’lu telefondan ilgilendiğiniz ürün, marka, kampanya ve hizmetlere dair bilgi talebinde bulunabilirsiniz.
00800 448 829 873 numaralı telefonu (ücretsiz) ya da sabit veya cep telefonunuzdan +90 216 282 15 11 numaralı telefonu (yerel ücretler uygulanır) arayarak Apple Store Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilirsiniz.

www.apple.com/tr/contact/

Ürün Desteği ve Teknik Destek için Alcatel İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz.

+90 212 900 46 25

www.alcatelmobile.com/tr/support/

Ürün Desteği ve Teknik Destek için Huawei İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz.

444 79 88

consumer.huawei.com/tr/support

Ürün Desteği ve Teknik Destek için TCL İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz.

TCL Televizyon: 0850 209 98 25 (0850 2099 TCL)

Ürün Desteği ve Teknik Destek için TCL İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz.

TCL Mobil: +90 212 900 37 36

Hypergear, Naztech, Fitbit, Celly ve DJI Enterprise ürünleri için Bilkom Destek Merkezine ulaşabilirsiniz.

Bilkom İletişim Merkezinden hafta içi her gün 09:00 -18:00 saatleri arasında hizmet alabilirsiniz.

destek@bilkom.com.tr

+90 216 909 25 56