Sektördeki Bilgi teknolojileri alanındaki 38 yıllık köklü geçmişi, geniş bilgi birikimi ve deneyimi, uzun yıllara dayanan profesyonel iş birlikleri, alanında uzman kadrosuyla Türkiye’nin önde gelen Bilgi ve İletişim Teknolojileri (ICT) dağıtıcılarından biri olan Bilkom, portföyünde yer alan Apple, Huavvei, TCL, DJI Enterprise, Fitbit (Coogle), Alcatel, Logitech ve Hypergear gibi dünyanın önde gelen markaları için katma değerli ve odaklı hizmetler sunuyor.

Son olarak oyun dünyasının öncü markası Razer’ı portföyüne katan Bilkom, birlikte çalıştığı global markalara ‘kazan-kazan’ ilişkisi çerçevesinde verdiği hizmetlerin tümünü ‘Bilkom Plus’ yaklaşımıyla ifade ediyor ve kendini danışman-ortak olarak konumlandırıyor. Bilkom Plus ise bu vizyonun bir parçası olarak şirketin iş yapış biçiminde onu rakiplerinden ayıran en temel özelliği olarak öne çıkıyor. Türkiye pazarına etkin bir şekilde girmek isteyen global markalar, bu hizmetlerin tümü veya bir kısmını tercih ederek, Bilkom Plus Hizmetlerinden yararlanıyor.

Şirket, Bilkom Plus hizmetleri ile paydaşlarına 360 derece marka yönetimi, iş geliştirme, kanal programları geliştirme, satış sonrası hizmetler, tüketici deneyim yönetimi, müşteri odaklı hizmetler ile kapsayıcı bir paket sunuyor.

Bilkom Plus ile A’dan Z’ye marka yönetimi

Bilkom, Türkiye’de yapılanması bulunmayan ve bugüne kadar Türkiye’de temsil edilmemiş markalar için de pazarı hazırlıyor. Aynı zamanda pazar araştırma, saha operasyonları, dijital ve konvansiyonel medya planlama ve uygulaması, PR ve dijital iletişim desteği sağlayarak marka için 360 derece marka yönetimi gerçekleştiriyor. Markanın Türkiye ofisi gibi hareket eden ve uzman kadrosu ile tüm süreci başından sona yürüten Bilkom, dileyen markalar için kanal geliştirme ve kanal yönetimi hizmeti sunuyor, farklı proje ve ortaklıklar yoluyla yeni kanallara girilmesi için iş geliştirme desteği veriyor. Tüketici deneyimi yönetimi sürecini de yöneten Bilkom, markalar ile tüketici arasındaki güçlü köprü pozisyonunda yer alıyor. Bilkom ayrıca, Türkiye pazarına ilgi gösteren bir markanın ihtiyaç duyması durumunda, güçlü yerli ortaklarla birlikte üretim yapılması sürecini de organize ediyor. Bilkom’un, 2020 yılında, Türkiye’de ortak üretim yapmaya başladığı dünya devi TCL ile iş birliği, bu hizmete güzel bir örnek oluşturuyor. Dünyanın en büyük TV üreticilerinden biri olan TCL’nin TV’leri Türkiye’de Bilkom Güvencesi ile üretiliyor.

Teknoloji markaları Bilkom güvencesiyle tüketiciyle buluşuyor

Koç Grubu bünyesinde faaliyet gösteren, çevik ve hızlı büyüyen bir şirket olarak öne çıkan Bilkom, elektronik perakende sektöründe 1 numaralı akıllı telefon, giyilebilir aksesuar ve tablet dağıtıcısı konumunda bulunuyor. 2021 sonu itibarıyla elektronik perakende mağazalarında satılan her 5 akıllı telefondan ve tabletten 1’inin, tüm Türkiye genelinde her 4 akıllı saatten 1’inin Bilkom çıkışlı olması bu liderliği teyit ediyor.

Bilkom, uzun yıllara dayanan bilgi ve deneyim birikimiyle tedarik ettiği her ürünün arkasında ‘Bilkom Güvencesi‘ ile duruyor. Bilkom Güvencesi, tedarikçiler, satış kanalları ve son kullanıcı için farklı anlamlar ifade ediyor ve her bir hedef kitlenin Bilkom’u tercih etmesi için önemli bir ayrıcalık oluşturuyor.

Bilkom güçlü fînansal yapısı ve sektördeki deneyimiyle dünya devi teknoloji markaları için güvenilir bir iş ortağı oluyor. 38 yıllık deneyimi, tamamı yetkin ve uzman çalışanıyla doğru çözümler üretiyor ve markaları, Türkiye pazarında güçlü bir pozisyona konuşlandırıyor. Bu markaların ürünlerinin, Türkiye’nin en büyük teknoloji marketleri, en büyük e-ticaret platformları da dahil olmak üzere 81 ilde 4000’in üzerinde satış noktasına ulaşmasını sağlıyor.

Satış kanallarının ihtiyaçlarına yönelik hızlı ve etkin adımlar atarken, ürün tedariki, lojistiği, ödeme vadeleri, satış sonrası ile tam anlamıyla ‘Bilkom Güvencesi’ni hissettiriyor.

Bilkom Güvencesi, son kullanıcı için de sayıları yüz binlerle ifade edilen büyük bir ailenin parçası haline gelmeyi ifade ediyor. Kaliteli ve üstün teknoloji ürünlerini pazara sunan Bilkom, sattığı tüm ürünlerin arkasında güvenle duruyor. Satış sonrasında müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımıyla servis, arıza, kurulum gibi alanlarda hızlı ve etkili çözümler üretiyor. Bilkom bu yaklaşımın karşılığını yüzde 94,6 seviyesindeki müşteri memnuniyeti oranıyla alıyor.

Platformunuzu seçin ve paylaşın.