Türkiye nin Dijital Yaşam Koçu Bilkom, yeni dönem stratejileri ve 2015 hedeflerini, Bilkom Genel Müdürü Cömert Varlık ile bölüm direktörlerinin katıldığı kahvaltılı basın sohbetinde paylaştı.

Toplantıda, 2014 yılında yeni işbirlikleriyle büyük bir başarıya imza atarak, sene sonu hedeflerine yüzde 80’i aşan bir büyüme performansıyla neredeyse şimdiden ulaştıklarını belirten Cömert Varlık, 2015 te ürün portföylerine yeni markaları ekleyeceklerinin de sinyallerini verdi: “30
yaşına bastığımız 2014 bizim için gene yenilikler ve değişimlerle dolu bir yıl oldu. Ürün portföyümüzde uzun yıllardır bulunan Apple’ın yanına bir diğer teknoloji devini, Asus’u, Zenfone ile kattık. Dijital ve mobil yaşam tarzını merkezine alan, geleceğin teknolojilerini bugüne taşımış ürün ve hizmetler üzerinde yoğunlaşıyoruz.”

Yeni oyunlar yolda!

Toplantıda Bilkom’un 2014 yılında oyun pazarına girişini ise Bilkom Satış Direktörü Fikret Ballıkaya değerlendirdi. Bu kararın dijital yaşam tarzını benimsemiş tüketicilere yönelik stratejik bir karar olduğunu belirten Ballıkaya, “Oyun işini bir sektör olarak görmekten çok, eğlenceyi ve büyükler için lifestyle trendleri barındıran bir alan olarak görüyoruz.

Bu alanda yeni gelişmeler de var. CDProject firması ile anlaşma imzaladık, ‘Witcher 3’ yakında Bilkom ile Türkiye’de olacak. Merakla beklenen yeni oyunları Türkiye’ye getirmek üzere çalışmalarımıza devam ediyoruz” dedi.

Bilkom’un genetik kodu: “Dijital Yaşam Koçu”

2010 yılından bu yana sahiplendikleri “Dijital Yaşam Koçu” mottosunun Bilkom’da tüm çalışanların genlerine işlediğini belirten Bilkom İş Geliştirme ve Kurumsal İletişim Müdürü Azade Çerkezoğlu Çavuş; tüketiciye dokunan katma değerli distribütörlük anlayışlarıyla oluşturdukları yayınları tüm Türkiye’ye şifresiz olarak açma kararı aldıklarını aktardı.