Sunduğu katma değerli hizmetle tüketicilerden tam not alan Türkiye’nin Dijital Yaşam Koçu Bilkom, Türkiye’nin bilişim alanındaki tek kapsamlı araştırması Bilişim 500’de “Uluslararası Türkiye Dışı Merkezli Üreticinin Türkiye Temsilcisi/ Satıcısı – Donanım“ kategorisinde ikinci sırada yer aldı.

Interpromedya Pazar Araştırma Grubu i-Research tarafından yapılan ve Türkiye bilişim sektöründe referans araştırma kabul edilen “Bilişim 500” sonuçları, Maslak TİM Center’da düzenlenen törenle açıklandı. Araştırmada, bu yıl ilk defa bilgi ve iletişim teknolojileri alanında ayrı sıralama yapıldı.

İki ana, 9 alt ve 36 ürün ile hizmet kategorisinin yer aldığı araştırmada Bilkom, “Uluslararası Türkiye Dışı Merkezli Üreticinin Türkiye Temsilcisi / Satıcısı – Donanım” kategorisinde ikinciliği elde etti. “Uluslararası Türkiye Dışı Merkezli Üreticinin Türkiye Temsilcisi/ Satıcısı” kategorisinde ise 3’üncü sırada yer aldı.

Bilkom Satış Direktörü Fikret Ballıkaya, araştırmayla ilgili yaptığı değerlendirmede Bilkom’un sunduğu katma değerli hizmetler ve “Bilkom Güvencesi” ile distribütör kimliğinden çok öteye geçtiğini; Türkiye’nin Dijital Yaşam Koçu olarak konumlandığını vurguladı. Marka, bayi ve tüketici eksenindeki çalışmaları sayesinde sürdürülebilir bir başarı yakaladıklarını ifade eden Ballıkaya, Bilişim 500 listesinde bu yıl da ilk üç sırada yer almalarının bunun en önemli göstergesi olduğunu ifade etti. Fikret Ballıkaya, “Tüketicinin eğilimlerini iyi gözlemleyen, teknoloji trendlerini iyi okuyan ve bu doğrultuda hızla hareket ederek cesur kararlar almaktan çekinmeyen bir şirket ruhuna sahibiz. Bu yapısal özelliklerimizin başarımızı devam ettirme ve arttırma noktasında bize güç vereceğine inancımız tam. Yeni dönemde ise bir sonraki yıl bizi yine zirveye taşıyacak sürpriz markalarla ülkemizi buluşturacağız” dedi.