bigüvence ile TCL televizyonunuza iyi bakın!

Bilkom tarafından sunulan uzatılmış garanti paketi alarak, TCL televizyonunuza iyi bakın. Bilkom Güvencesi ile sunulan bigüvence paketi ile televizyonunuzun keyfini güvenle çıkarabilirsiniz.

Üretici kaynaklı arızalar, TCL TV’nizin satın alma tarihinden başlar ve 2 yıl boyunca üretim kaynaklı arızaları kapsar. bigüvence, 2 yıllık garanti süresinin sona ermesinden sonra +1 yıl daha garanti süresini uzatır.

bigüvence ile TCL TV’nizin üretici garantisi süresini uzatarak meydana gelebilecek arızalardan kaynaklanacak masraflardan kaçınarak, güvenle kullanabilirsiniz. Siz de avantajlı primlerle televizyonunuzu güvence altına alın.

Sıkça Sorulan Sorular

bigüvence ile TCL TV’nizin üretici garantisi süresini +1 yıl kadar uzatarak toplam 3 yıla çıkarabilirsiniz.
bigüvence ile TCL TV’nizin üretici garantisi süresini uzatarak meydana gelebilecek arızalardan kaynaklanacak masraflardan korunacaksınız.
Üretici kaynaklı arızalar, TCL TV’nizin satın alma tarihinden başlar ve 2 yıl boyunca üretim kaynaklı arızaları kapsar. Bigüvence, 2 yıllık garanti süresinin sona ermesinden sonra +1 yıl daha garanti süresini uzatır.
bigüvence teminatları TCL TV’nizin üretici garantisi süresinin tamamlanması itibariyle +1 yıl geçerlidir.
bigüvence’yi BIM mağazalarından TCL 32S5400 ve TCL 43L5A kodlu televizyon modelleri için satın alabilirsiniz.

bigüvence, TCL TV’nizi satın aldıktan sonraki 2 yıl (yasal garanti süresinin devam ettiği süre) içerisinde alınabilir.

bigüvence’nin geçerli olması için 0850 209 98 25 numaralı telefondan çağrı merkezini arayarak, satın aldığınız paketteki aktivasyon numarası ve TCL TV’nin seri numarası ile aktivasyonu gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Aktivasyon sonunda SMS ile sözleşme bilgileri sizinle paylaşılacaktır.

bigüvence’yi satın alma tarihinden sonraki 1 yıl içerisinde aktive edebilirsiniz.

bigüvence aktivasyonunda belirttiğiniz TCL TV seri numarasını ve kişisel bilgilerinizi belirterek Bilkom çağrı merkezini arayarak anlaşmalı servislerde garanti kapsamındaki hizmetleri kullanabilirsiniz.

Hizmet Koşulları

bigüvence ek garanti kapsamında yer alan hizmet talebi Tüketici tarafından doğrudan Bilkom iletişim kanalları, çağrı merkezi ve platformları üzerinden iletilecektir.

bigüvence ek garanti kapsamında yedek parça değişimi söz konusu olduğu takdirde ilgili yedek parçaya yasal garanti süresi tatbik edilecektir.

bigüvence ek garanti kapsamında bulunan cihazın azami tamir süresi 20 gündür.

İşbu Sözleşme kapsamında temin edilen hizmetler Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında ve ilgili ürün kullanım kılavuzuna uygun olarak sağlanmakta olup, tüketici ilgili mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklerini tam ve eksiksiz olarak yerine getirecektir.

bigüvence Kapsamı Dışındaki Durumlar

Aşağıda yer alan durumlar nedeniyle oluşabilecek arızalar ek garanti sözleşmesi kapsamında yer almamakla birlikte, bu tür hasar/arızaların giderilmesi ücret mukabilinde gerçekleştirilebilecektir.

  1. Yetkili servis haricinde kalan üçüncü kişilerin müdahalelerinden kaynaklanan arızalar,
  2. Yangın, su baskını, ani iklim olayları, donma, deprem, tabi afetler, çevresel etkenler ve yanlış depolamadan kaynaklanan arızalar,
  3. Kullanım kılavuzunda yer alan kurallara aykırı kullanım veya cihazın üretim amacına uygun olamayan kullanımlar nedeniyle ortaya çıkabilecek arızalar,
  4. Düşük/yüksek voltaj kaynaklı arızalar,
  5. Elektrik ve su tesisatından kaynaklanan arızalar,
  6. Cihazın Tüketici tarafından taşınması veya nakliyesi esnasında doğan arızalar,
  7. Kullanım hatasından kaynaklanan arızalar,
  8. Yüksekten düşme, çarpma vb. nedenlerinden kaynaklanan arızalar,
  9. Normal kullanım ve aşınmalardan kaynaklanan arızalar,
  10. Mevzuat ve yargı kararları kapsamında yer alan garanti dışı nedenlerden kaynaklanan arızalar,
  11. Kullanım ömrünün tamamlanması nedeniyle doğan arızalar,
  12. Cihazın olağan tüketici faaliyetleri dışında ticari amaçla veya olağandışı süreklilik arzedecek şekilde kullanılması nedeniyle doğan arızalar,
  13. Korsan yazılım veya virüslerden kaynaklanan arızalar,
    1. Cihaz aksesuarları ve bağlantı ekipmanları ek garanti kapsamında bulunmamaktadır.
    2. Cihazlara Tüketici tarafından yüklenmiş yazılımlar ek garanti kapsamında bulunmamaktadır.
    3. Cihazın ek garanti dışı haller nedeniyle arızalandığının tespiti halinde teknik servis ücret tarifesi gereğince arıza tespit ücreti alınacaktır.