Adobe Systems Incorporated, çapraz kanal kampanya yönetimi teknolojisinde lider Neolane şirketiyle ilgili satın alma işlemlerinin tamamlandığını ve şirketin Adobe bünyesine katıldığını duyurdu.

Neolane online ve offline pazarlama verilerini kurum çapında entegre ederek hedef kitle segmentasyonunda güçlü analiz seçenekleri sunuyor ve pazarlama mesajlarının tüm kanallardan iletilmesini sağlıyor. Neolane kampanyaların web üzerinde, e-posta, sosyal medya, çağrı merkezi, doğrudan posta ve satış noktası ortamlarında yürütülmesi için gereken gelişmiş otomasyon özelliklerine sahip birinci sınıf bir platform sunuyor. Bu da pazarlamacıların tutarlı bir müşteri deneyimi sağlamasını ve kişiselleştirilmiş kampanyalar yürütmesini kolaylaştırarak yatırım getirisini artırıyor.

Adobe Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Dijital Pazarlama Grubu Genel Müdürü Brad Rencher, konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi: “Neolane satın almasının tamamlanmasıyla Adobe`nin dijital pazarlama sektöründeki liderliğini pekiştirdik ve portföyümüzü geliştirerek iş süreçlerinde kritik önem taşıyan çapraz kanal pazarlama yönetimi özelliklerini Adobe Marketing Cloud`a eklemiş olduk.”