Anasayfa2021-05-17T15:24:10+03:00

Bilkom Güvencesi

Bilkom Güvencesi, bir Bilkom ürününün satın alınmasına yönelik karar sürecinden başlayarak; satın alma, kurulum, kullanım, geliştirme, yeniden satın alma adımlarının tümünü kapsayan ‘birlikte yürüme vaadi’ni ifade ediyor.
Bilkom, uzun yıllara dayanan bilgi ve deneyim birikimiyle tedarik ettiği her ürünün arkasında güvenle duruyor.

Tıklayın

Bilkom Plus

Bilkom olarak müşterilerimizden çalışanlarımıza, satış kanallarımızdan son tüketiciye kadar tüm paydaşlarımıza, katma değerli hizmet anlayışını farklı bir boyuta taşıyarak ‘Bilkom Plus’ yaklaşımıyla işimize değer katıyoruz.
İş ortakları için “Danışman Ortak” anlayışıyla hareket ediyoruz ve işimizi artı değerlerle farklı boyutlara taşıyoruz.

Tıklayın

Bilkom Güvencesi

Koç Topluluğu’nun üstün hizmet yaklaşımından ilham alan ve şirketimizin ‘katma değerli ve odaklı distribütörlük’ anlayışını yansıtan Bilkom Güvencesi, bu etiketi taşıyan bir ürünün satın alma, kurulum,

kullanım, geliştirme, satış sonrası süreçlerinin tümünü kapsıyor. ‘Uçtan uca mükemmelliği’ esas alan bu güvence, tüketicilerle ‘birlikte yürüme vaadimizi’ ifade ediyor.

Tıklayın

Bilkom Güvencesi

Koç Topluluğu’nun üstün hizmet yaklaşımından ilham alan ve şirketimizin ‘katma değerli ve odaklı distribütörlük’ anlayışını yansıtan Bilkom Güvencesi, bu etiketi taşıyan bir ürünün satın alma, kurulum,

kullanım, geliştirme, satış sonrası süreçlerinin tümünü kapsıyor. ‘Uçtan uca mükemmelliği’ esas alan bu güvence, tüketicilerle ‘birlikte yürüme vaadimizi’ ifade ediyor.

Tıklayın
Bizden Haberler
Bizden Haberler
Bizden Haberler

Türkiye’nin Dijital Yaşam Koçu Bilkom

Bilgi ve İletişim Teknolojileri (ICT) sektöründeki faaliyetlerine 1984 yılında başlayan Bilkom, 2000 yılından bu yana Koç Topluluğu bünyesinde yer alıyor.

Apple, Huawei, TCL, Alcatel, Fitbit, DJI, Naztech, Hypergear ve Celly gibi dünyanın öncü markalarına ‘katma değerli distribütörlük’ yaklaşımı doğrultusunda; marka yönetimi, iş geliştirme, tüketici deneyimi ve satış sonrası hizmetler yönetimi ile uçtan uca müşteri odaklı hizmetler sunuyor.

“Türkiye’nin Dijital Yaşam Koçu” vizyonuyla en yeni teknolojileri ve markaları Türkiye ile buluştururken, teknoloji yoluyla tüketicilerin yaşam kalitesini artırmak için çalışıyor.

Elektronik perakende sektöründeki 36 yıllık tecrübesiyle lider akıllı telefon, giyilebilir aksesuar ve tablet dağıtıcısı unvanını da elinde bulunduran Bilkom, Türkiye çapına yayılmış 500’ü aşkın ticari iş ortakları kanalıyla 81 ilde 4.000’in üzerinde farklı satış noktasında, yılda 1,5 milyon ürünü ‘Bilkom Güvencesiyle’ tüketicilerle buluşturuyor.

Kendi bünyesinde 2016 yılından bu yana devam eden Dijital Dönüşüm projeleriyle sektörde ‘Dijital Rol Model’ bir şirket olmayı amaçlıyor. Dijital dönüşümde en büyük odağı insan kaynağı olan Bilkom, yüzde 76’sı Y kuşağı olan çalışanları için dijitalleşmeyi yeni iş modelleri ile birleştirerek hem çalışan memnuniyeti oranını hem de verimliliği üst seviyelere taşıyor.

Bilkom, son üç yıllık dönemde sektörün üzerindeki büyüme performansıyla yükselişini sürdürüyor.

Go to Top